Predor új funkciók

Predor új funkciók

A Predor rendszert közép- és nagyvállalatok számára fejlesztették ki, hogy egyszerűsítsék a mindennapos beléptetéssel és munkaidő-nyilvántartással járó feladatokat. A rendszer rugalmasságának köszönhetően egyedi igények is könnyen kiszolgálhatók.

Számos megoldások teszi gördülékenyebbé és hatékonyabbá a vállalatok működését, ezzel időt és pénzt takarítva meg a munkáltatóknak. A Predor Enterprise verzió most három új funkcióval bővül.

Bizonyítványok és okmányok

Predor új funkció bizonyítványok és okmányok

Ezen licenc birtokosai egyszerűsíthetik a munkavégzéshez szükséges általános bizonyítványok és okmányok kezelését . A vállalat típusától és igényeitől függően rengeteg alkalmazása lehet ennek a funkciónak. Például a rendszer értesítést küldhet, mikor a munkavállaló alkalmassági vizsgálata esedékes, de az is beállítható, hogy csak olyan munkavállaló léphessen be a területre, aki rendelkezik az érvényes dokumentumokkal.

Szükség esetén bármilyen egyedi dokumentum beállítható a rendszernek, hiszen ezeket is probléma nélkül tudja kezelni. A dokumentumokhoz érvényesség, belépési korlátozások és az esetleges értesítések kiküldésének pontos ideje is kiválasztható.

Ezen Predor rendszert egy grafikus áttekintő felület támogatja, ahol a munkavállalók bizonyítványai jelennek meg. Innen egyetlen gombnyomással lekérhetők a szükséges adatok.

Alrendszerek kezelése

Predor új funkció alrendszerek kezelése

Az alrendszerek kezelése kimondottan olyan helyzetekre kifejlesztett megoldás, amikor egy telephelyen vagy irodaházban egyszerre több különböző cég is üzemel . Mivel azonos területen tevékenykednek, rendszereiket közös adatbázisban kell kezelni, azonban elvárás lehet, hogy az egyes rendszerek kezelői ne lássanak rá a többi cég adataira.

Egy központi Predor szervernek nem okoz problémát, ha különböző céges kliensek kapcsolódnak hozzá. Ebben az esetben az alrendszer képes külön kezelni a saját beléptetéseit, munkaidő-nyilvántartását és dolgozóit, tehát egyáltalán nem szükséges a többi céghez igazítani a licenccsomagokat.

Rendezvény beléptetés

Predor új funkció rendezvény beléptetés

Ez a modul főként nagy létszámú rendezvények lebonyolításában hasznos. Akár 5000 főig automatizálható a vendégek be- és kiléptetése.

A licenc birtokában a Predor egyedi QR-kódot generál minden vendég számára , melyet elküldhet e-mailben, vagy automatikusan kinyomtathat egy előre bekonfigurált nyomtatóval. A kód azonnal használható az előre definiált jogok szerint, azaz egyszeri és időszakos belépésre vagy akár bérletként is.

Előre meghatározhatók vendégtípusok, ezekhez jogosultsági szintek és érvényességi idők rendelhetők. A jegyek és bérletek nyelve lehet angol vagy magyar, valamint egyedi szövegek is kerülhetnek rájuk – így könnyen az egyedi igényekre szabhatók.

Predor Enterprise

Közép- és nagyvállalatok számára a Predor Enterprise verziója a megfelelő választás, mely kimondottan az ebben a szegmensben megjelenő igényekre nyújt hathatós megoldásokat.