Kézbesítés másnapra országosan, vagy Budapesten választható aznapi kiszállítás a telepítés helyszínére. Logisztikai megoldásaink túlsúlyos és túlméretes termékek szállítmányozására
Csomagos házhozszállítás országosan:
Csomagos megrendelésedet a webshopon, vagy a rendeles@powerbizt.hu e-mail címen tudod leadni.
Munkanapokon 14 óra előtt leadott rendelésed aznap feldolgozzuk és átadjuk az általad kiválasztott futárnak kiszállításra. A 14 óra után leadott megrendelést a következő munkanapon dolgozzuk fel. A futárszolgálat által vállalt normál csomagos kézbesítés 24–72 óra lehet.
Amennyiben sürgősségi, vagy szombati kiszállításra van szükséged, kérjük külön jelezd a megrendelés megjegyzés rovatban!
Webáruházban leadott rendelésről automatikus visszaigazolást küldünk e-mailben, ami tartalmaz minden általad korábban rögzített információt a kiszállítással kapcsolatban.
Amennyiben a leadott rendelés további ügyintézést igényel, kollégáink még aznap felveszik veled a kapcsolatot a rendelésben megadott elérhetőségen.
Csomagjainka az adatkezelés és ügyféltitok megtartása érdekében nem helyezünk nyomtatott számla bizonylatot csak csomagolási listát.
Mi az a csomagolási lista?
A csomagolási lista megjelenése tartalmazza az összekészítéshez és ellenőrzéshez legszükségesebb adatokat:
- Sorszám: Egyedi azonosító, ami kapcsolódik az elkészült számla bizonylathoz.
- Vevő neve: Megrendelő neve és számlázási címe
- Rendelésszám szállító: A webáruház rendelés visszaigazolási száma (BI-123456)
- Rendelésszám ügyfél: Saját azonosító, rendelésszám
- Szállítás dátuma: A rendeléskor megadott teljesítési dátum, amikor a csomagot fel kell adnunk.
- Szállítási mód: A kiválasztott kézbesítési, átvételi mód rövidítése
- Termék felsorolás: Cikkszám, megnevezés, VTSZ, mennyiség, nettó és bruttó összes súly
- Szállítási cím: A rendelésen megadott kézbesítési cím
- Megjegyzés: A honlapon megadott különös kérés a csomaggal kapcsolatban
- Munkalap mező: Amennyiben az összekészítés mellé van elkészült szervizes termék is akkor annak Munkalap száma és termék megnevezése.
- Vonalkód: POS terminál adatrögzítés
- Dátum és készítette: A lezárás időpontja
A küldeményekhez tartozó számla másolatát a csomag lezárásakor e-mail mellékeltében a felhasználói jogosultsági szerepkörrel rendelkező címzetteknek továbbítjuk automatikusan. A jogosultsági szint beállítását a partner elsődleges felhasználója (admin) tudja szerkeszteni saját fiók adatok alatt.
Az eredetivel megegyező másolatot letölthető bejelentkezés utána a honlap Saját Fiók – Bizonylatok menüpont alatt.
Postai úton kiküldött számla másolat igényed jelezheted a penzugy@powerbizt.hu címen a csomagolási listán található sorszám "CSx-123456" vagy a rendelés visszaigazoláson látható „BI-012345„ azonosító feltüntetésével.
Szállítási díjak:
Nettó 50 000 Ft értékhatár fölötti és 150 kg összsúlynál nem nehezebb rendeléseket díjmentesen kézbesítünk országosan a kiválasztott futárszolgálattal másnapra (GLS, Fámafutár, Express One) vagy budapesten belül aznapi szállítással.
Az értékhatár alatti rendelésekért 2 000 Ft általános szállítási díjat számolunk fel, függetlenül az egy munkanapon belül leadott összes rendelés értékétől. A szállítási költségeket rendelésenként külön kezeljük.
Valamint a 150 kg-ot meghaladó rendelésekre és a "csak raklapon szállítható" termékekre 10 000 Ft raklapos szállítási felárat számolunk fel termékenként.
GLS Csomagautomata szállításnak nincs minimális rendelési értékhatára és maximum 30 kg-ig választható díjmentesen.
A csomagos feladásokat a rendszer automatikusan osztja el a készlettel rendelkező raktárak között, és küldi át raktári feldolgozásra.
Csomagjainkat három különálló futárszolgálat kézbesíti országosan.
A feladott küldeményekről a rendelésen beállított e-mail címre és telefonszámra előértesítést a kiszállítást végző futárszolgálat küldi.
A csomagokkal kapcsolatos speciális kérdésekkel az alábbi telefonszámon tudnak érdeklődni:
Aznapi kiszállítás Budapest és agglomeráció vonatkozásában:
Munkanapokon 11:30-ig leadott rendeléseket értékhatár fölött díjmentesen szállítjuk ki Budapesten belül és az agglomerációs településekre, az általad választott címre 17 óráig.
Küldeményenként max. 60 kg súlyú, és 2 méternél nem hosszabb termékeket tudunk hatékonyan és gyorsan szállítani.
A csomagok időzített, valamit expressz 1 órán belüli kiszállítására nincs lehetőség!
A gyűjtő fuvarok előkészítését követően a futárok 12:00–12:30-kor indulnak el a megadott szállítási címekre és kézbesítik a csomagokat 4 órán belül, legkésőbb 17:00 óráig. Utánvét esetén a csomagot bankkártyával is kiegyenlítheted a futároknál lévő terminálok segítségével.
Kérünk, gyűjtsd össze és add le egyben rendelésed, hogy minden egy időben érkezhessen meg hozzád!
Agglomerációs települések listája:
Túlméretes csomagok szállítása:
Raklapon szállítható és túlméretes termékek szállítási ideje átlagosan 72 óra és minden esetben szállítási díjköteles 10 000 Ft értékben.
A túlméretes termékek egyedi fuvarszervezést igényelnek és egyedi szállítási díjazásúak.
300 centiméter hosszúságot meghaladó csomagokat csak túlméretes szállítási móddal tudjuk szállítani, vagy személyesen átvehetők a III. és IX. kerületi raktárunkban!A túlméretes termékek egyedi szállítására árajánlatot készítünk utólag, pontos feltételekről érdeklődj az kereskedelem@powerbizt.hu e-mail címen.
Garanciális termék kiszállítás:
A Partnereinknek amennyiben van házhozszállítással kiküldendő aktuális csomagjuk, ingyen kérhetik a szerviz által kiírt garanciális termékeik kiszállítását is a rendelésével együtt.
Garanciális termék visszaküldés:
Házhozszállításos rendelés kiszállításának átvételekor lehetőség van ingyen visszaküldeni a szervizbe bevizsgálásra a hibás termék(ek)et.
A weboldalon a „szerviz” menüpont alatt kell lekérdezni, és lejelenteni a visszaküldendő termék(ek)et.
Amennyiben a lejelentés sikertelen kérjük a weboldalról letöltött RMA nyomtatványt kitöltve a szerviz@powerbizt.hu e-mail címre elküldeni. és a visszakapott RMA számot a csomagba beletenni.
Garancia időn túli termékek visszaküldése:
Házhozszállításos rendelés kiszállításával egyidőben történő (értékhatár feletti) rendelés esetén a visszaküldés díjmentes. Csak a javított termék visszaküldése esetén szállítási díjat számolunk fel.
Kártérítési igény leadás:
Sérült küldemény esetében a helyszínen felvételre kerül a „Kár és hiányfelvételi jegyzőkönyv”, a címzett és a kézbesítő futár aláírásával, melynek 1 példánya a címzettnél marad.
A Kártérítési igény elfogadásához kérnénk Partnereinket ennek másolatát felénk eljuttatni, ennek hiányában nem tudjuk elfogadni a kárigényt.
Házhozszállítás esetén a csomag kézbesítése a felvételt követő munkanapon a munkaidő végéig (18 óráig) történik*.
Bővebb információért keresd raktárunkat:
+36 1 367-3405 vagy +36 20 747-2859 • raktar@powerbizt.hu
(A Feltüntetett áraink ÁFA nélkül értendőek)
* Függ a futárcég kapacitásától és egyéb, a sikeres kézbesítést befolyásoló tényezőktől.