Tájékoztatás tervezett szerverek karbantartásról!

Tájékoztatás tervezett szerverek karbantartásról!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a globális szolgáltatás minőségének és teljesítményének javítása érdekében a felhőszerverek frissítését és karbantartását tervezzük. Ez a frissítés különböző időpontokban, különböző régiókban és országokban fog megtörténni, hogy az Ön üzleti tevékenységében a lehető legkisebb fennakadást biztosítsuk.

Az alábbiakban a frissítéseket és a kapcsolódó részleteket ismertetjük:

A frissítést szakaszosan végezzük világszerte, és a konkrét időpontot a különböző régiók és országok időzónáihoz igazítjuk, hogy a frissítési folyamat ne érintsen egyszerre több régiót. A részletekért kérjük, tekintse meg a mellékelt ütemtervet.

Becsült szolgáltatáskiesés:

Minden egyes szerver esetében a lehető legrövidebbre tervezzük a szolgáltatáskiesést, de a kiesés hossza a karbantartás összetettségétől és a szerver méretétől is függ. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a szolgáltatás megszakadása a lehető legrövidebb legyen, és a frissítés után a lehető leghamarabb folytatódjon a normál működés. A részletekért kérjük, tekintse meg a mellékelt ütemtervet.

A frissítés célja:

Frissítésünk elsősorban a szerverszoftver verziójának frissítését jelenti a teljesítmény, a kiberbiztonság és a stabilitás javítása érdekében. Ez jobb élményt és nagyobb hatékonyságot biztosít Önnek a felhőszerverek használata során.

A kiesés hatása:

A frissítés során rövid ideig tartó szolgáltatáskiesések vagy hálózati instabilitás fordulhat elő. Ez azt eredményezheti, hogy vállalkozása egy ideig nem lesz elérhető, vagy az elérés bizonyos késedelemmel járhat. Mindent megteszünk azért, hogy minimalizáljuk ezeket a hatásokat, és biztosítsuk, hogy a szolgáltatások a lehető leggyorsabban visszatérjenek a normális kerékvágásba. A részletekért kérjük, tekintse meg a mellékelt ütemtervet.

Biztonsági mentés és visszaállítás:

Teljeskörű adatmentést végeztünk, hogy a frissítési folyamat során biztosítsuk adatai biztonságát. A frissítés befejezése után azonnal megkezdjük az adatok visszaállítását, hogy biztosítsuk az Ön üzleti tevékenységének zökkenőmentes folytatását.

Támogatás és segítség:

Ha a frissítés során bármilyen probléma merül fel, vagy technikai támogatásra van szüksége, forduljon bátran szervizcsapatunkhoz.

Nagyon komolyan vesszük az Ön üzletét, és elnézést kérünk a frissítéssel járó esetleges kellemetlenségekért. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy biztosítsuk a frissítési folyamat zökkenőmentes lebonyolítását, és a frissítés után jobb szolgáltatást nyújtsunk Önnek. Ha bármilyen kérdése van a frissítéssel kapcsolatban, vagy további információra van szüksége, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal. Még egyszer köszönjük támogatását és megértését.

Frissítés és karbantartás ütemterve

 
Műveletek
Frissítés és beállítás
Érintett terület
Világszerte
Érintett szolgáltatás
Fiókszolgáltatások, felhőalapú frissítés, készülékelérés
Dátum és idő magyar idő szerint(UTC+1)
2023-11-15 02:00 – 02:30
 
Műveletek
Frissítés és beállítás
Érintett terület
Európa, Amerika, Közel-Kelet, Afrika
Érintett szolgáltatás
Fiókszolgáltatások, felhőalapú frissítés, felhő alapú tárolás, készülékelérés
Dátum és idő magyar idő szerint(UTC+1)
2023-11-15 02:00 – 03:00
 
Műveletek
Frissítés és beállítás
Érintett terület
Ázsia-csendes-óceáni terület, Kína
Érintett szolgáltatás
Fiókszolgáltatások, felhőalapú frissítés, felhő alapú tárolás, készülékelérés
Dátum és idő magyar idő szerint(UTC+1)
2023-11-15 02:00 – 03:40